Jeugd en biljart

Jeugd en biljart Sociëteit De Harmonie Winschoten

Geschreven door:

Het is 2 januari 2020. De dag dat één der bestuursleden van Sociëteit De Harmonie het voortouw neemt om de jeugd, al lerend en begeleidend, te betrekken bij de biljartsport

Na enig moment van opbouwende tips en opbeurende aanmoedigingen weet de 17 jarige Maurice zelfs al een carambole te maken.
Hieruit blijkt maar weer eens dat investeren in de jeugd zijn rendement kan afleveren tot voldoening van iedereen die er bij betrokken is.

Wellicht een idee om een specifieke dag in het leven te roepen, waarop ieder lid een jongere meeneemt aan de biljarttafel. Je kunt altijd nog het aangename met het nuttige verenigen door enkele wiskundige lijnen uit te zetten en te benoemen die garantie geven een carambole te scoren.

Al met al een leuke belevenis aan de tafel en op het groene laken.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.

• Jeugd en biljart Sociëteit De Harmonie Winschoten