Biljartvereniging De Harmonie

Biljartvereniging De Harmonie - Sociëteit De Harmonie Winschoten

Biljarten heeft vele vormen en soorten. De spelvormen die met name in competitieverband worden gespeeld zijn onder andere libre, bandstoten, driebanden en kader.

Daarnaast zijn er nog vele tientallen andere leuke en toch spannende varianten. Sommige duren heel kort en andere veel langer, enkele zijn moeilijk en andere weer lastig, maar bovenaan staat dat ze allemaal heel enerverend zijn om te doen.

Bij Sociëteit De Harmonie worden verschillende wedstrijden en competities gespeeld. Hier ziet u een overzicht van de activiteiten:

• NK Libre Groot Ereklasse

• NK Libre Klein Extra Kasse