Over ons - Sociëteit De Harmonie Winschoten

Sociëteit De Harmonie is een op 17 december 1809 opgerichte vereniging. Dat De Harmonie al zo'n lang leven mee gaat, zegt natuurlijk wel iets over het bestaansrecht van de vereniging. De leden hebben er verschillende mogelijkheden om hun sport te beoefenen. Men kan bijvoorbeeld kiezen voor het in wedstrijdverband biljarten, want de biljartclub is ook aangesloten bij de KNBB.

Natuurlijk is het ook mogelijk om te kiezen voor recreatief biljarten aan een van de 10 biljarttafels. Er zijn leden in overvloed die daarvoor openstaan en daarbij de gezelligheid de boventoon laten voeren. Voorwaar een nuttige tijdsbesteding . Toch?

Af en toe kun je bij ons in de biljartzaal ook biljarten in clubverband. Er wordt dan een onderlinge competitie aangegaan voor diegenen die zich daarvoor opgeven.

Om je biljartkunde te verbeteren is het bij De Harmonie zelfs ook mogelijk groepsgewijs deel te nemen aan biljartles. Je wordt dan een aantal weken lang onder de hoede genomen door een of twee gevorderde spelers op het groene laken. Een prima initiatief om je spelplezier nog meer te vergroten!

Als je het biljarten wilt combineren met klaverjassen of alleen maar dit prachtig kaartspel wilt spelen dan is dat bij ons ook mogelijk. We beschikken over voldoende ruimte om daarvoor ook de gelegenheid te bieden. Wil je meer weten over deze mogelijkheid klik dan hier.

Contributies

De kosten van het lidmaatschap van Sociëteit De Harmonie:

• Jonger dan 18 jaar: € 50,00
  • 18 jaar en ouder € 150,00
  • Echtparen € 180,00
  • Bondswedstrijdbiljarters € 50,00 extra

Openingstijden

• Als een officële feestdag op een maandag valt, is De Harmonie gesloten. Inhaaldag de eerstvolgende dinsdag.

Maandag: 16:00 tot 23:00 uur
Dinsdag: voorrondes KNBB vanaf 19:00 uur
Woensdag: gesloten
Donderdag: 16:00 tot 23:00 uur
Vrijdag: gesloten
Zaterdag: biljarten van 13:30 - 16:00 uur
Zondag: gesloten
Dit in inachtneming van de huidige Coronavoorschriften.