Driebanden Tellerlikkertoernooi 2020

Geschreven door:

Uitnodiging open middag op zaterdag 5 november

Beste leden van Sociëteit de Harmonie.

Het bestuur heet iedereen, dus ook niet leden, op deze middag van harte welkom vanaf 13.00 tot 16.00 uur.

De bedoeling is vele buitenstaanders, zoals vrienden, kennissen, familieleden of wie dan ook, vrijblijvend kennis te laten maken met Sociëteit de Harmonie. Kijk eens wie jij mee zou kunnen nemen. Het verplicht immers tot niets!

Deze gezellige bijeenkomst gaat onder het genot van een kopje koffie/thee met een kleine versnapering, aangeboden door het bestuur.

Dus kom met z’n allen, want dat zal de sfeer alleen maar vergroten.

Namens het bestuur van Sociëteit de Harmonie.

Download PDF informatieDownload PDF informatie: 1593957712raamposter-masters-driebanden-2020.pdf

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.