Nieuwsberichten en updates

Op deze pagina leest u het laatste nieuws en ook de mededelingen voor onze leden.

« < 1 2
Biljartwetenswaardigheden - Sociëteit De Harmonie Winschoten

Biljartwetenswaardigheden

24 april 2018 - Biljart wordt door veel mensen al snel gezien als een leuk kroegspel maar het vereist toch echt wel enige vorm van inzicht en techniek, zeker op... lees verder »

Arbiters bij het NK Libre Hoofdklasse bij Sociëteit De Harmonie - Sociëteit De Harmonie Winschoten

Arbiters bij het NK Libre Hoofdklasse bij Sociëteit De Harmonie

8 april 2018 - ... lees verder »

Spelers NK Libre Hoofdklasse bij Sociëteit De Harmonie - Sociëteit De Harmonie Winschoten

Spelers NK Libre Hoofdklasse bij Sociëteit De Harmonie

8 april 2018 - ... lees verder »

NK Libre: tijden veranderen....., maar ook weer niet. - Sociëteit De Harmonie Winschoten

NK Libre: tijden veranderen....., maar ook weer niet.

5 april 2018 - ... lees verder »

NK Libre Klein Hoofdklasse in Sociëteit De Harmonie: 7 en 8 april 2018 - Sociëteit De Harmonie Winschoten

NK Libre Klein Hoofdklasse in Sociëteit De Harmonie: 7 en 8 april 2018

9 maart 2018 - Op zaterdag 7 april en zondag 8 april werd in Sociëteit De Harmonie te Winschoten de finale om het kampioenschap van Nederland gespeeld in de... lees verder »